Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy MŁODZIEŻ
Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy MŁODZIEŻ
Posiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego MŁODZIEŻ może być:
- osoba fizyczna w wieku od 18-26 lat,
- osoba fizyczna, która zadeklaruje stałe wpływy.
W ramach rachunku bankowego Bank Spółdzielczy w Pawłowicach oferuje:
- szybki i łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku,
- możliwość korzystania z rachunku poprzez Internet,
- możliwość korzystania z rachunku poprzez aplikację mobilną EBO Mobile PRO,
- możliwość korzystania z płatności mobilnych - Google Pay i Apple Pay,
- możliwość korzystania z usługi BLIK,
- możliwośc korzystania z usługi Express Elixir,
- możliwość korzystania z bezpiecznego potwierdzania tożsamości online - MojeID,
- bezpłatne prowadzenie rachunku,
- bezpłatne otwarcie rachunku,
- bezpłatne wydanie karty Visa Classic debetowej MŁODZIEŻ oraz MasterCard PayPass (zbliżeniowa),
- bezpłatne wyciągi z informacją o wszystkich przeprowadzonych transakcjach i stanie środków pieniężnych na rachunku,
- możliwość korzystania z z najtańszego kredytu w ramach rachunku bankowego,
- możliwość regulowania przez Bank stałych zleceń,
- bezpłatne wypłaty oraz wpłaty środków pieniężnych na rachunek,
- możliwość udzielania pełnomocnictwa osobom trzecim do dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku bankowym.
RODZAJ RACHUNKU W PLN
|
OPROCENTOWANIE ZMIENNE (w stosunku rocznym) |
RACHUNEK OSZCZĘDNOŚCIOWO ROZLICZENIOWY |
0% |
RACHUNEK OSZCZĘDNOŚCIOWO ROZLICZENIOWY MŁODZIEŻ | 0% |
RACHUNEK OSZCZĘDNOŚCIOWO ROZLICZENIOWY JUNIOR |
0% |
RACHUNEK OSZCZĘDNOŚCIOWY OTWARTE KONTO OK-BIS |
0,40*stopy redyskonta |
RACHUNEK OSZCZĘDNOŚCIOWY OTWARTE KONTO OK-oferta wygasła 09.03.2020 | 0,60*stopy redyskonta weksli |
RACHUNEK OSZCZĘDNOŚCIOWY A'VISTA | 0% |
Dokumenty do pobrania:
- Dyspozycja zablokowania-odblokowania portalu Kartosfera
- Dyspozycja zmiany limitów transakcyjnych
- Wniosek o dostęp do bankowości elektronicznej
- Wniosek o dostęp do mobilnej bankowości
- Wniosek o wydanie karty dla klientów indywidualnych
- Wniosek o zmianę danych użytkownika systemu bankowości elektronicznej
- Wniosek o zmianę danych osobowych
- wniosek o zmianę numeru telefonu
- Wniosek o zablokowanie/odblokowanie hasła do bankowości elektronicznej
- Wniosek o otwarcie rachunku bankowego
- Dyspozycja zlecenia stałego
- Informacja o Kliencie
- Wniosek o zmianę limitów BLIK